Träningsvärk och jag älskart

Skrivet - 2014-01-15 @ 11:20:35 // Av: Linda
Igår hade jag en timmes träning med Malin min PT. Det märks att man tappat mycket muskler när jag hade inflammation och inte kunde träna.. Men tror fasiken konditionen är kvar, vilket känns bra :) Trpr inte det kommer vara några problem att komma tillbaka dit jag var innan jag fick inflammationen, bara jag anstränger mig lite och får in rutinen igen. :) Vilket känns bra. Efter PT-timmen så åt jag kvarg och banan (som jag alltid äter) för att kroppen ska behålla musklerna och inte bryta ner dom som varit mitt problem tidigare. Därefter gick jag 30min på löpbandet med 5,5 i lutning och 5,5 i hastighet, vilket känns i benen idag. :) 
Det enda som jag inte fick i mig var mina två ägg som jag ätit innan. Så jag tog en proteinbar istället. 

Men nu börjar motivationen komma tillbaka, ska bara hitta ett gym i Kumla att träna på :)

På vägen hem igår, man såg inte mycket bitvis med extraljusen på.





Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?