Kanske dags att ta tag i detta?

Skrivet - 2013-08-29 @ 10:45:19 // Av: Linda

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Har varit lite utav en bergodalbana med det mesta, dock inte allt.

Men just nu så gör jag min 5:e arbetsdag av 13 på följd. Dessutom så gör jag 9h denna veckan, så är lagom slut när jag kommer hem vid 8 på kvällarna. Det som är fördelen att jobba i en liten butik är att det inte är så hektiskt, man hinner sitta ner och ta det lite lugnt. Nackdelen är när man är ensam om ska ha lunch - det händer många gånger att maten kallnar när man väl fått in den i mikron överhuvudtaget. Det är ungefär som att kinderna känner på sig att jag tänker ta lunch ;) Men jag trivs som "fisken i vattnet" här så jag kan nog allt stå ut med kall mat då och då.

Nu hör jag ett gäng ungar utanför så bäst att runda av. Men hoppas på att hinna börja skriva igen :)

Hur ska detta sluta?

Skrivet - 2013-08-02 @ 11:04:41 // Av: Linda

Som ni flesta kanske vet så ligger Golfen ute på både resultatservice och Blocket, dock så hade jag anmält mig till två dagars i Strängnäs innan vi beslutade oss för att se om det finns något intresse för den.

Så imorgon kommer jag göra premiär i bakhjulsdrivet och det kan sluta precis hur som helst då jag bara kört bakhjulsdrivet på Jimmys gärde på vintrarna. ;)
Så det är lite annorlunda i rallysammanhang och dessutom på asfalt. Så det ska bli spännande att se hur det går ;)