Snöoväder.

Skrivet - 2015-03-20 @ 21:29:06 // Av: Linda
Idag har jag varit i Lindesberg hos Mattias och Angelica, var och lämnade ett par asfaltshjul jag lånade i somras som jag missat att ta med mig när jag varit där tidigare. Men imorse låg det en lapp på mina skor så jag inte skulle missa dom ytterligare en gång. Dessvärre så verkar det vara något problem med kombin så jag får inte upp bakluckan men lyckades få in däcken genom att fälla baksätet och sedan lasta in dom den vägen. Passade även på att pröva lite rallystolar eftersom vi behöver en ny till BMWn eftersom Jimmys öronstolar inte går in utan tar i buren, så nu ska vi bara beställa en och hoppas den hinner komma innan tävlingen. 
 
Snön vräker ner utanför, eller det är mer snöblandat som kommer ner så hoppas på att det inte fryser på i natt. Imorgon ska vi åka till Västerås då min rallybil ska vara med på en teknikerutbildning som arrangeras där och då passar dom på att a-besikta den så är det gjort och jag kan börja fokusera på att få ihop ett test innan Gotland så jag får köra bilen något innan dess. Har inte kört den mer än några meter och provväxlat, så ska bli kul att få pröva den mer seriöst. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?