50 allmänna frågor, passar bra när man är uttråkad.

Skrivet - 2015-03-11 @ 18:41:00 // Av: Linda
Här får ni svar på 50 allmänna frågor, snodde den ifrån Sophia så jag har något att roa mig med en stund ;)
 
1. Vem litar du på? Jimmy, min familj och dom närmaste vännerna.
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Svart
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Svart
4. Vilket är ditt favoritnummer? Hmm, tror inte jag har något faktiskt.
5. Vad var det senaste du åt? Pasta och falukorv.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? En krita? Haha. Nej tack :)
7. Hur är vädret just nu? Vindstilla, solen håller precis på att gå ner. 
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mamma ♥
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögonen
10. Vad har du för skostorlek? 38
11. Favorit TV-program? Stalkers, Criminal Minds m.fl.
12. Har du några syskon? Nej, är ensamt barn.
13. Längd? 170 cm
14. Hårfärg? Mörkbrunt, nästan svart.
15. Ögonfärg? Blå.
16. Använder du kontaktlinser? Nej.
17. Favorit högtid? Julafton skulle jag tro, samlas med familjen och bara mysa. :)
18. Favorit månad? April, för då fyllar jag år och rallysäsongen börjar dra igång igen :)
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja det händer ibland.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Day after tomorrow.
21. Favoritdag på året? Hmm, min födelsedag ;)
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Vad spelar det för roll när jag redan har sambo :)
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej!
24. Kramar eller kyssar? Båda.
25. Choklad eller vanilj? Vanilj.
26. Har du tatueringar? Ja, en. Svalor på min högra handled.
27. Vad lyssnar du på just nu? Freaks - Timmy Trumpet.
28. Är du kär i någon kändis? Det vill jag inte påstå att jag är, men finns en del ögongodis ;)
29. Vilka böcker läser du just nu? Precis läst ut Fifthy Shadows Of Grey. 
30. Piercingar? Har 3st i öronen, skulle vilja ta i tungan. Velat det länge men aldrig vågat mig dit till att göra det.
31. Favoritfilm? Fast and Furious filmerna.
32. Ditt favoritfotbollslag? Haha, finns bättre saker att göra än att kolla på några som jagar en boll. ;)
33. Vad gör du just nu? Sitter i soffan och väntar på bättre tider.
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga med mycket salt.
37. Hundar eller katter? Katter, har alltid haft katter under min uppväxt. Men hundar kan vara super mysiga!
38. Favoritblomma? Rosor.
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja, vem har inte det?
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja några stycken, kommer bättre överens med killar :)
41. Har du älskat någon nån gång? Ja och gör det nu med :)
42. Vem vill du träffa just nu? Mamma :) ♥
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Inte som jag umgås med nej, men vi smsar typ ibland.
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Ja.
45. Gillar du att flyga med flygplan? Har aldrig gjort det, så vet inte vad jag ska svara på det.
46. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt
47. Hur många kuddar sover du med? Vi har sex stycken totalt i sängen och jag använder fyra av dom. Men har huvudet på två, sedan ligger en oftast under min arm.
48. Saknar du någon? Ja, några stycken som man tyvärr träffar alldeles för sällan.
49. Lyssnar du på radio? Ja, så fort jag kör/åker bil.
50. Har du något ex? Ja.

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?