Jämnast igår..

Skrivet - 2013-09-30 @ 11:01:54 // Av: Linda
Igår åkte jag och pappa Gröndalsprinten och jag var nog jämnast på hela dagen :P 1.24:7 i första sedan 1.24:9 och 1.24:8.. Haha, tyckte jag tog i som bara den i sista för att försöka slå Olssons tid (en grupp n Suzuki) men det gick inte.. 

Tror kanske det var därför jag inte förbättrade mig, jag tar i för mycket istället för att åka lugnt och så lite understyrt som möjligt. Men tycker det är svårt att få till bra tider på asfalt i en framhjulsdriven.. Tycker bara att de understyr :/ Men pratade med en komps till oss efteråt och fick lite tips om att jag måste bl.a. räta hjulen innan jag ger på igen för annars spinner det bara på innerhjulet eftersom bilen är odiffad så ska försöka tänka på det nästa gång vi åker asfalt :) Men det blev iallafall en första plats dock inte så konstigt eftersom jag var ensam i klassen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?