Det går sådär nu..

Skrivet - 2013-09-25 @ 09:49:56 // Av: Linda
Det här med att bli bättre på att uppdatera har ju gått sådär nu.. Men förhoppningsvis fungerar blogg.se appen bättre nu när dom uppdaterat den.. Vi kan ju iallafall hoppas!

I helgen som va så var jag iväg till Askersund och körde finaltävlingen i Grupp E Cupen 2013, jag lyckades bli snabbaste tjej eftersom Frida rullade på SS3 och därmed säkrade jag andra platsen i Grupp E Cupens tjejklass.

I söndags körde jag även Nattkröken som gick i Fagersta där faktiskt totaltsegraren av Grupp E Cupen 2013 fick åka med i högerstolen. Han hade många värdefulla tips och råd att ge mig :) Där slutade vi 7a av 16st A/B/C-förare!



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?