Dag 10 av 13..

Skrivet - 2013-09-03 @ 09:09:02 // Av: Linda

Det börjar kännas i kroppen och huvudet att jag jobbar 10 dagar i rad, i vanliga fall jobbar jag inte helger.. Men nu eftersom chefen varit bortrest så har jag fått kört ifrån söndagen den 25/8 tills på fredag (6/9) utan ledigt. Men skönt blir det denna veckan när chefen är tillbaka så det blir 8h pass med raster ;) Har varit svårt med att försöka fått några raster när man varit ensam i 9h. Hade sådan tur i fredags och lördags att Camilla kom och höll mig sällskap - då vart det inte lika stressigt :).

Men jag är riktigt glad för att jag fått det här jobbet, jag trivs oerhört bra och får besök av många härliga kunder varje dag! :D Dessutom så får jag lön varje månad så jag ska väl inte klaga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?