Va konstigt det känns....

Skrivet - 2013-03-25 @ 08:13:30 // Av: Linda

Imorse när jag slog upp dom blåa så var det alldeles tyst i huset. Alla är iväg och jobbar, det känns lite konstigt eftersom jag och Jimmy gått hemma tillsammans nu i flera månader.. Men ni har det blivit ändring på det, han har fått praktik på Dann Kaross här i Norra Bro.

Förhoppningsvis tar arbetsförmedlingen sitt förnuft till fånga och säger ja! Då har även jag en praktik klar. Det vore skönt att få komma igång och göra något om dagarna.. Just nu består mina dagar utav att söka jobb och träna, jag söker alla möjliga jobb - även studentjobb. Jag tänker "det är värt en chans, någon av studenterna kanske inte duger. Då har dom iaf mina papper" :) Om inte annat kanske dom har ett annat jobb som skulle passa mig, jag tror att om dom känner att man är rätt person så skiter dom nog i om jag är studerande eller inte. ;)

Det gäller att våga chansa ibland..


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?