En timmes promenad..

Skrivet - 2013-03-11 @ 20:07:38 // Av: Linda
Idag har jag och min kära mor varit ute och gått runt Flen, vi tog oss en timmes promenad. Riktigt härligt i det soliga vädret. Vi hade väl -10 grader när vi promenderade och vi gick längs med vattnet och där hörde man hur det sjöng i isen. Blir så grymt raslös när jag inte fått tränat, känner det idag. Är helt slut i huvudet och antar att det är för att jag brukar styrketräna idag annars, men eftersom vi tvingades att åka med lillkissen till veterinären då han fått en skada i ögat så fick jag lov att åka till Flen och skjutsa dit honom. 

Besöket hos veterinären gick bra, förmodligen så har han fått ett jack i hornhinnan. Som tur var så var det inte hål rakt igenom, utan bara skavt på hornhinnan. Så nu har vi fått lite medicin och Evo var verkligen jätte duktig, han är fd. vildkatt så därför är jag förvånad över att det gick så bra som det gjorde. Han låg i mammas famn första stunden, sedan när hon reste sig upp och gick ifrån bordet han var på så kröp han upp i min famn i stället. Lille sötnosen.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?