Stressig dag...

Skrivet - 2013-06-11 @ 21:46:02 // Av: Linda

Snacka om rörig och stressig dag det varit idag, :/ Vet knappt vad jag heter och har glömt det ena efter det andra..

Imorse fick jag springa in fyra gånger för att jag glömde först strumpor, sedan vattenflaskan, sedan bilnyckeln därefter mobilen.. Sen när jag kom till jobbet så var DHL jätte sena och sen fick jag stress packa fem paket. Fyra bord skulle i väg och tre paket med tvålar. Så jag åt lunch vid 14:00 eller om hon till och med var 14:30, DHL kom försent ytterligare en gång.. Gaah, vad sådant kan förstöra en hel dag.. Sen lyckades jag vara en timme för tidig på gymmet, passet började inte förens 17:30, suck :( Stressade dit i onödan också...

Nu sova ;) Godnatt kära vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?