Intervju igår.

Skrivet - 2013-06-14 @ 10:03:23 // Av: Linda
 
Igår var jag på intervju, denna gången som receptionist/administration. Jag tänker dock inte avslöja varit förrens jag fått besked idag, men det kändes så himla rätt. Tror även dom kände så, eller åtminstone hoppas jag det. Kände att jag kunde vara mig själv och dom var imponerade över att jag körde rally, vilket kanske kan hjälpa mig på detta stället. Det ska bli spännande och se när dom hör av sig, har dock hört lite ifrån ett annat håll vad dom tyckte, men vill avvakta med att jubla eller hoppas för mycket innan jag pratat med företaget i fråga. 
 
Håll era tummar för mig nu!
 
Postat av: Sophia

Håller tummarna! :)

2013-06-14 @ 11:10:20
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?