Härligt öm i ryggen...

Skrivet - 2013-04-18 @ 07:51:32 // Av: Linda

Idag är jag sådär härligt öm i ryggen, vilket är ett gott tecken på att Malin lyckades igår. Jag var mest spänd/stel i de muskler som jag precis börjat jobba med (har nu ett nytt träningsprogram med nya maskiner). Jag hade inte alls samma "slagg-produkter" runt musklerna som jag hade tidigare i början av min träning när Malin masserade mig.
Dessutom känns det väldigt bra när Malin masserar och helt plötsligt säger "du börjar få riktigt fina ryggmuskler". Då blir man riktigt glad, nu vet jag att min träning inte bara ger resultat i viktminskningen utan även i muskelbyggandet. Det peppar mig att fortsätta och är dessutom känns gott tecken på att de jag gör är det rätt för mig! :-D

Idag har jag planerat in en timmes styrka efter jobbet som jag sedan avslutar med ett spinningpass tillsammans med Linda! :-)

I helgen ska jag återigen åka till Flen, denna gången hoppas jag på ett möte tillsammans med Karin, hon som äger och driver Beteendekompetens Karin Ovefelt AB. :-) Det ska bli kul.
Tänkte även passa på att hälsa på en utav mina underbara vän som jag nu tyvärr inte träffat på ett tag.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?