Ska försöka ta upp bloggen igen.

Skrivet - 2012-11-10 @ 18:34:58 // Av: Linda
Hej!
 
Jag tänkte försöka ta upp bloggandet igen, se hur det går denna gången! Jag har faktiskt saknat att blogga lite och då menar jag blogga om saker som inte bara handlar om rally, för rally bloggar jag ju om på ekuriren.se så det får jag nog av där. Men om allt möjligt, det har jag saknat. Givetvis kommer det bli en del rally också eftersom det är en stor del av mitt liv, men just nu är det uppehåll ifrån rallyt!
 
På måndag börjar jag jobba, 4 veckors utbildning med full betalning och 100%. Det känns grymt bra, men det kommer bli en tuff utbildning, jag kommer nämligen sitta i kundtjänst på Tele2 och när jag säger kundtjänst så är kan det vara mig ni får prata med när ni ringer in om tex. faktura frågor som gäller TV, bredband och telefoni. Men detta är inte förrens i mitten på december, det är alltså utbildning först, då kommer vi inte sitta i telefonen. Många tror att jag ska sitta och ringa upp folk för att sälja, men så är det alltså inte. Många tror även att man kommer få ta mycket skit, vi fick under en timme sitta med när dom som jobbar där nu tog emot telefonsamtal och ställa frågor till dom som jobbar där och det är inte så ofta som folk ringer och är arga, visst finns det dom som brusat upp sig och varit riktigt griniga och det är man ju beredd på. Men det gäller ju att inte ta det personligen, för det är ju inte jag som har gjort fel, så får man försöka tänka! :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?