Det är kul när man...

Skrivet - 2013-02-20 @ 19:27:03 // Av: Linda
Det är så himla kul när man har folk runt omkring en som verkligen tror på en och som vill vara med och stötta en! Under min rallykarriär både som kartläsare och nu som förare så har jag funnit många underbara vänner, en av dom tittade förbi hos oss idag - dessutom så hade han en glädjande överraskning med sig! Tusen tack, det betyder så oerhört mycket ska du veta! Du vet vem du är ;) 

Detta får en att "keep on going", att det finns så många otroligt härliga människor därute. Dessutom så fick jag klart med av mina sponsorer som var med förra året att även hon vill vara med detta år - vilket är ännu roligare. Så nu börjar jag känna mig riktigt laddad för att få köra rally igen på lördag.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?